Hallo!
Mijn naam is Louise en sinds november 2025 mag ik werken bij deze fijne kliniek. Ik woon ook lekker dicht bij in het mooie Harderwijk, samen met mijn vriend. Al van jongs af aan ben ik gek op dieren en dan vooral de bijzondere dieren. Ik ben opgegroeid met een hoop konijnen, maar heb bijvoorbeeld ook ratjes gehad en kwam wel eens thuis met zielige kikkers, vogeltjes en muisjes die ik op straat vond tijdens het buitenspelen. Vandaar dat ik me meer verdiep in de bijzondere dieren zoals konijnen, knaagdieren, reptielen en vogels. Mijn dag is helemaal gemaakt als deze dieren bij mij op consult komen, maar uiteraard houd ik ook erg veel van honden en katten. Momenteel ben ik me meer aan het verdiepen in de tandheelkunde zodat we al uw dieren met een pijnvrij gebit weer naar huis kunnen sturen.
Tot gauw in de praktijk!
Louise Kors
Dierenarts
